söndag 15 mars 2009

Min hemliskompis bor söderöver


I fredags var det en mycket trevlig dag, trots att fredagen hade 13 som datum, visserligen bet jag sönder en visdomstand på filmjölk, men det uppvägdes utan tvekan av paketet som kom med posten senare på dagen.
Den enda ledtråd jag fick var att paketet kom söder ifrån och det är mycket som ligger söder om Storvreta ska ni veta så det gav mig inte mycket till ledtråd, men innehållet i paketet var helt fantastisk, tack snälla vän i från södern för det underbara garnet från Östergötlands ullspinneri, precis rätt blå färg för mig, bilden gör inte färgen rättvisa och jag vet inte om de små stickmarkörerna syns, men det är nyckelpiga och en delfinpar som ligger på garnet, mycket söta och användbara, det blir säkert en sjal av garnet kanske med pärlor på. Du ska veta min vän från södern att jag är inte så känslig att det spelar någon roll om det kommer med några hundhår, jag måste vara i närkontakt med hunden innan jag känner av den.
Nu är det inte många timmar kvar av den 15 mars, men kom ihåg att man måste skynda sig medan man har lust.

1 kommentar:

hemlisvän sa...

Glad att det blev uppskattat.