onsdag 14 oktober 2009

Symässan Kista

Så var mässan över, och med den nervositeten som gjorde att jag hade svårt att sova natten innan det var dags.
Jag tycker vi fick en bra plats för vår lilla shop, det var inte precis innanför dörrarna vilket vi fick höra var de bästa platserna, utan vi hade en liten hörna 2 x 2 m inne i lokalen men det räckte för oss.
Om jag var det minsta osäker på hur man stickar med magic loop innan mässan så är jag så säker på det nu att det går att väcka mig på natten och be mig förklara hur man gör. Jag hoppas att de som kom och ville ha en visning på hur man gjorde också har insett hur bra det är att sticka sockor, vantar och pulsvärmare med rundsticka istället för med strumpstickor.
Tyvärr blev det lite hektiskt ibland och svårt för oss två att hinna med, men på lördag och söndag fick vi hjälp av dotterdottern och hon skötte sig med den äran.

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Åh, var ni med som utställare på mässan! Det måste ha varit en rolig upplevelse. Hörde att det var mkt folk där -tyvärr hade jag inte tillfälle att besöka mässan själv, kanske nästa gång..och då vill jag gärna lära mej att sticka pulsvärmare med rundsticka!!Kram//Eva