torsdag 11 december 2008

Första julklapparna


Idag kom jultomten förbi med paket till mig, jag förstår att han måste vara ute i tid om alla paket ska hinna komma fram till julafton, men vad svårt det är att inte öppna paketen i förväg. Tack snälla Marianne för paketen och kortet som var med gjorde mig ännu mer nyfiken för det står att det stora paketet innehåller något som alla stickerskor bör ha, så hon köpte en till sig själv också, garn är ju något som alla stickerskor bör ha men jag kan garantera att i det paketet finns inget garn (jag har klämt på det). Ett av de andra paketen innehåller garn för det avslöjade Marianne på kortet, men vilken sort och vilken färg framgår ju inte av paketet. Jag lovar att jag ska visa vad som finns i paketen men inte före julafton, så håll tummarna att jag kan hålla mig från att öppna dem.

Inga kommentarer: